Buruk Bir Dram Bizim İnternet Sevdamız

İnterneti sansürlemek ne derece mantıklı, ne derece etkili tartışıla dursun, Blogger.com’un kapatılmasından sonra derhal WordPress’e geçerek (sağolasın “İçe Aktar” seçeneği) yayına devam ediyorum.

Sayfalarca sansür hakkında yazsam, olayın saçmalığını/komedisini anlatsam da kişisel tatminden öteye geçemeyeceğinin farkındayım. Umarım tepkiler dalga dalga büyür ve gerekli yerlerin konuyu idrak etmesi sağlanır. Kısa vadede ise Google Türkiye’nin devreye girerek sorunu çözmesini umuyorum. Ancak Youtube’daki etkileri düşünülürse bu da boş bir umut olabilir.

* * *

Aslında takip ettiğim bloglar arasında birçok WordPress blogu vardı ve birçok özelliği hoşuma gitmekteydi. Yine de Google araçlarının şahane entegrasyonu ve sürekli gelişimi beni uzak tutuyordu. Apar topar bir geçiş yaptığım için henüz yerleşemedim; kusura bakmayın. WordPress’in “İçe Aktar” fonksiyonu Blogger’daki tag’leri kategori olarak algılamış. Onları ve tasarımı durum düzelmezse bir ara toparlarım. Bu arada Kategori fonksiyonu da güzel olmuş. Belki beş ayrı blog’dan da vazgeçebilirim 🙂

Gülsem mi, ağlasam mı, buruk bir dram bizim internet sevdamız.

PS: OpenID sitelere (ör. twitterfeed) blogger hesabınızla log-in oluyorsanız unutun. Yeni hesap açmak gerekiyor. Ben Yahoo ile girdim. Neyseki wordpress “içe aktar” fonksiyonu Google üzerinden.

Yorum bırakın

Henüz yorum yapılmamış.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Yorum bırakın